Esotiq & Henderson

Multimedialny system umożliwiający
szybki przegląd kolekcji ubrań
bez konieczności ich przymierzania.

O projekcie

Esotiq&Henderson jest producentem odzieży, oferującym swoje wyroby w ponad 200 butikach na terenie Polski i Europy. Na zlecenie tej marki zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy niekonwencjonalne narzędzie promocji oraz sprzedaży – interaktywne lustro. Urządzenie umożliwia wirtualne przymierzanie strojów z kolekcji firmy, dzięki czemu klienci Esotiq&Henderson oszczędzają czas. Funkcjonalności, w jakie wyposażone zostało lustro, pomagają też przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Problem

Zdefiniowana przez nas grupa konsumentów uwielbia zakupy. Wyjście do sklepu, przymierzanie kreacji, szukanie idealnych okazji – to wszystko stałe elementy „shoppingu”. Jednak kiedy liczba przymierzonych kreacji rośnie, a w koszyku ciągle pusto, wówczas zniechęcenie i frustracja klienta rośnie. W końcu nikt nie wybiera się na zakupy tylko po to, by spędzać czas w przymierzalni.

Sprawy nie ułatwia również ogromna liczba kolekcji i ubrań, które są obecnie dostępne na rynku. Mnogość wyborów sprawia, że coraz trudniej podjąć właściwą decyzję i znaleźć kreację, której po chwili nie przebije coś innego.

Aby ułatwić klientom przymierzanie ubrań i usprawnić proces zakupowy przygotowaliśmy nowoczesne narzędzie multimedialne, które wspiera i pomaga w tradycyjnych zakupach, czyniąc proces zakupowy z powrotem przyjemnym i angażującym.

01_esotiq_eva_minge_virtual_mirror_quazar3D

ROZWIĄZANIE

Dla marki Esotiq&Henderson stworzyliśmy wirtualne lustro. Urządzenie pracujące na Quazar3D i działające na zasadach plug&play, które umożliwia szybkie przeglądanie i przymierzanie całych kolekcji odzieży, bez konieczności czasochłonnego przebierania się. Wymodelowane w 3D stroje, nakładane są na sylwetkę użytkownika zarejestrowaną przez obiektyw kamery. Niezwykła staranność, z jaką odwzorowane zostały: krój i struktura materiału oraz przemyślane efekty specjalne, sprawiają, że obraz finalny jest wiernym odbiciem rzeczywistości. Dodatkowe funkcjonalności, takie jak: możliwość zrobienia zdjęć i przesłania ich na adres e-mail, ucieszą osoby, które na podjęcie decyzji zakupowej potrzebują nieco więcej czasu. Wirtualne lustro jest skutecznym narzędziem marketingowym, promującym w innowacyjny sposób produkty firmy i pozwalającym zbudować przywiązanie do marki.